Digitální marketing Digitální marketing Digitální marketing Digitální marketing Digitální marketing


ŠKOLENÍ ZÁKLADŮ ONLINE MARKETINGU
 

Na dalším školení dne 30. května ukážeme všem zástupcům neziskového a veřejného sektoru v Ostravě, jak se rychle zorientovat a neztratit v džungli digitálního marketingu.

V rámci tohoto semináře se účastníci z řad PR/marketingových specialistů či personalistů naučí, jak:

  • efektivně komunikovat na sociálních sítích s cílovými skupinami různého věku,
  • v současném konkurenčním prostředí využít potenciál online prostoru pro budování značky zaměstnavatele,
  • vytvořit a číst QR kód, administrovat vlastní web a analyzovat jeho návštěvnost,
  • navrhnout si vlastní hodnotící dotazník online,
  • ​​​spouštět placené náborové a propagační kampaně online.

ZBÝVAJÍ POSLEDNÍ VOLNÁ MÍSTA!

K digitálním marketingu vysvětlíme:

  • Význam a role digitálního marketingu, jak na efektivní komunikaci online, vysvětlení principů optimalizace vyhledávače /SEO/ a proč digitální inovace neignorovat.
  • Jak online marketing ovlivňuje konkurenceschopnost Vaší organizace, značku, reputaci, přísun nových klientů a nábor nových pracovníků?
  • Jak se dorozumívat online s různými cílovými skupinami (generace X, Y, Z…)? Kdy a na jakých sociálních sítích se zdržují? 
  • Kroky k nastavení, spuštění a správě online kampaní v reklamních systémech AdWords Express a Sklik.
  • Role digitálního marketingu a HR marketingu v komunikační strategii. 
  • Tipy a triky, jak získat náskok oproti konkurenci, jak oslovit nové klienty a ulovit nové pracovníky, funkce remarketingu.

CHCI SE REGISTROVAT NA ŠKOLENÍ

A poradíme, jak budovat "Employer brand" a "Lovebrand":

  • Co se skrývá v pojmu značka zaměstnavatele, co vše jí ovlivňuje, jakou má sílu pro veřejnost, konkurenci a vliv na reputaci?
  • Nové trendy v budování „employer brandu“ a online náborů.
  • Jak se buduje tzv. lovebrand? Jaké nástroje a komunikační kanály je potřeba zapojit?
  • Měření úspěšnosti kampaní, vyhodnocování, jednoduchá analytika návštěvnosti webu.
  • Nové trendy v digitálním marketingu a v komunikaci na sociálních sítích – výhledy, videoformáty, co čekat nového a co se změní?
  • ​​Závěrečné shrnutí - s čím začít a jak se v té digitální džungli neztratit?

CENA?   1.850 Kč pro neziskový sektor / veřejnou správu a samosprávu*

Součástí ceny jsou školící materiály, osvědčení o absolvování školení a občerstvení. Školení proběhne od 9:00 h do 15.30 h v Ostravě. V případě dotazů prosím volejte na 730 595 962, děkujeme a těšíme se na viděnou!