Každý zaměstnanec by měl být pro svého zaměstnavatele klientem a především partnerem, neboť byznys utvářejí společně. Pokud interní komunikace (IK) na pracovišti funguje efektivně, dochází tak k naplňování firemních cílů, vysokému pracovnímu výkonu a nízké zmetkovosti. Naopak špatně nastavená interní komunikace bývá častou příčinou napětí na pracovišti, vede k snížení produktivity, zhoršení týmové spolupráce a následně i k odlivu talentů.
- Strategie vnitropodnikové komunikace
- Interní komunikační plán
- Analýza spokojenosti zaměstnanců s podnikovou komunikací
- Organizational Change Management a komunikace změny
- Motivační a edukační BOZP kampaně pro zaměstnance
- Interní HR marketing
- Návrhy textů pro interní sdělení nebo proslovů managementu
- Firemní tiskoviny
- Interní komunikační a grafické kampaně (infografika, gamifikace)
- Krizová interní komunikace a komunikace změn
- Měření efektivity IK
- Návrh projektů k vyšší angažovanosti zaměstnanců
- Zavádění nových komunikačních nástrojů
- Nastavení a revize komunikačních procesů.