Každý zaměstnanec by měl být pro svého zaměstnavatele klientem a především partnerem, neboť byznys utvářejí společně. Pokud interní komunikace (IK) na pracovišti funguje efektivně, dochází tak k naplňování firemních cílů, vysokému pracovnímu výkonu a nízké zmetkovosti. Naopak špatně nastavená interní komunikace bývá častou příčinou napětí na pracovišti, vede k snížení produktivity, zhoršení týmové spolupráce a následně i k odlivu talentů.


  • Strategie vnitropodnikové komunikace
  • Interní komunikační plán
  • Analýza spokojenosti zaměstnanců s podnikovou komunikací
  • Organizational Change Management a komunikace změny
  • Motivační a edukační BOZP kampaně pro zaměstnance
  • Interní HR marketing
  • Návrhy textů pro interní sdělení nebo proslovů managementu
  • Firemní tiskoviny
  • Interní komunikační a grafické kampaně (infografika, gamifikace)
  • Krizová interní komunikace a komunikace změn
  • Měření efektivity IK
  • Návrh projektů k vyšší angažovanosti zaměstnanců
  • Zavádění nových komunikačních nástrojů
  • Nastavení a revize komunikačních procesů.


Ukázky projektů
Ostatní služby
Chcete vědět více?